Лазерное лечение геморроя в Клинике хирургии ДонНМУ

Геморой

- біль при дефекації;

- наявність крові в калі або на туалетному папері;

- відчутя не повного спорожнення після туалету;
- відчуття стороннього тіла у прямій кишці;
- свербіння та печіння в області анального отвору;
- біль у задньому проході при ходьбі або у положенні сидячи;
- поява болючих вузлів в задньому проході;

Наслідки без лікування:

- Запалення та тромбоз вузлів, що проявляється різким наростаючим болем у задньому проході, що посилюється при ходьбі. Вузли випинають назовні з анального отвору, мають фіолетовий колір, різко напружені та болючі. Нелікований тромбоз починає поширюватися венами підслизового шару прямої кишки, і призвести до збільшення вузла, посилення болю, а також можливий розрив вузла із массивною кровотечею.

- Кровотеча, яка є постійним супутником геморою, що призводить до хронічної анемії, яку неможливо усунути жодними дієтами та вітамінними препаратами.

- Тріщина заднього проходу, наслідок хронічних запорів та травматизації анодерми. Якщо не лікувати анальну тріщіну на протязі 6 тижнів вона перетвоюється на хронічну, а така трщіна не заживе від мазей та свічок і не залшиться альтернативи хірургічному лікуванню.

Лікування геморою в нашій клініці проводиться за допомогою лазера, за сучасною методикою, на новітньому обладнанні. Лікування геморою лазером - це найліпший варіант вирішення проблеми гемороя, якщо необхідно позбавитися внутрішнього, зовнішнього або комбінованого геморою. Лікування полягає у випарюванні гемороїдальних вузлів хірургічним високочастотним лазером. У будь-якому випадку лікування відбувається абсолютно без болю, без крововтрати, без накладання швів.

Застосування лазера для лікування геморою має ряд переваг:

• швидкість – для позбавлення геморою досить 1 сеансу;
   • ефективність – геморой усувається назавжди, без рецидивів (за умови дотримання всіх рекомендацій лікаря);
   • комфорт – пацієнти повертаються додому, тогож дня, коли було проведено операцію;
   • швидке відновлення – можливість повернутися до звичайного життя у максимально стислий термін.

Ваш шлях до лікування:

Ви звертаєтесь до нашої клініки, де лікарі-професіонали, обстежать вас, поставлять правильний діагноз і призначать лікування, а при необхідності прооперують.
Ви приходите до лікарні в день операції. Хірург та анастезіолог ще раз оглядають вас. У точно призначений час проводиться операція на новітньому обладнанні. Операція триває 20 хвилин. Після цього ви потрапляєте в затишну палату, де за вами спостерігає медичний персонал. Та наступного дня після перев'язки ви йдете додому.

Записатися на прийом до проктолога ви можете за телефоном (066) 139-36-10.
Або ви можете залишити заявку, і наші оператори зв'язалися з вами найближчим часом.