Лапароскопическое лечение холецистита

Холецистит

- тупи ниючий біль у животі праворуч;

- нудота та сильне блювання.
- дискомфортом після прийому жирної їжі, газованих напоїв тощо;
- метеоризм.

Наслідки без лікування:

- Емпієма жовчного міхура - це протікання в жовчному міхурі гнійного запального процесу, при якому в порожнині відбувається скупчення великої кількості гною. Основними симптомами такого ускладнення є підвищення температури, а також сильні болючі відчуття.

- Перфорація жовчного міхура – ​​великий камінь у просвіті жовчного міхура може призвести до некрозу та перфорації його стінки. Симптоматика такого ускладнення виявляється у нудоті, блювоті та сильних больових відчуттях в ділянці правого підребер'я.

- Гнійний розлитий перитоніт розвивається при розриві жовчного міхура і потравплянні в черевну порожнину жовчі і гною. У цьому випадку стан хворого різко погіршується, характерними ознаками стає підвищена напруженість і сильні болі в області передньої черевної стінки.

- Жовтяниця розвивається у тому випадку, коли відбувається закупорка жовчних проток та жовч не знаходить виходу в кишечник. При такому ускладненні спостерігається високий білірубін у крові, що викликає жовтяничне забарвлення шкіри та слизових оболонок. Крім цього, пацієнт скаржиться на сильне свербіння шкіри.

Лікування холециститу в нашій клініці проводиться на новітньому обладнанні, за сучасною методикою. Лапароскопічна холецистектомія дозволяє провести операцію максимально безпечно для пацієнта, через 3 проколи по 0,5 см на передній черевній стінці, значно скоротити ймовірність післяопераційних ускладнень та термін перебування у стаціонарі.

Ваш шлях до лікування

Ви звертаєтеся до нашої клініки, де лікарі-професіонали,  проведуть комплесне обстеження, поставлять правильний діагноз і призначать лікування, а при необхідності прооперують.
Ви приходите до лікарні в день операції. Хірург та анастезіолог ще раз оглядають Вас. У точно призначений час проводиться операція на новітньому обладнанні. Операція триває 40 хвилин під загальним наркозом. Період перебування у клініці займає до 2 днів, пацієнт проводить час у комфортабельному стаціонарі під цілодобовим наглядом медичного персоналу. Після операції практично відсутні болі, невеликі проколи забезпечують прекрасний косметичний результат, що важливо, оскільки жовчекамʼяна хвороба частіше зустрічається у жінок.

Записатися на прийом до наших лікарів ви можете за телефоном (066) 139-36-10.
Або ви можете залишити заявку, щоб наші оператори зв'язалися з вами.