Лазерное лечение варикозной болезни нижких конечностей

Варикозна хвороба

- Біль: гаряча пульсуюча, нічні судоми та свербіння у м'язах,
болі при ходьбі або по ходу венозних стволів,

- Набряки ніг, почуття розпирання та тяжкості в ногах,

- Зміни шкіри: шкіра ніг темніє, покривається коричневими «плямами»,

- Розширені, звивисті, що виступають над поверхнею шкіри вени.

- Судинні зірочки (телеангіоектазії).

Ускладнення (Наслідки без лікування):

- Запалення та тромбоз вен нижніх кінцівок. Проявляється ниючим тупим болем у ногах, що посилюється при ходьбі. Набряк та почервоніння ніг. У деяких випадках може навіть підвищитись температура. При тромбозах оперативне лікування вже неможливо!

- Дерматит – це запальне захворювання шкіри, яке супроводжується почервонінням та свербінням. Дерматит розвивається у місцях, у яких утруднений відтік крові із продуктами життєдіяльності клітин.

- Трофічні виразки виникають, як правило, на внутрішній поверхні гомілки. Появі їх найчастіше передує дерматит. Ці виразки не гояться, вони мокнуть і сверблять. Якщо в таку виразку потрапить інфекція, це дуже швидко призводить до гангрени.

Ендовазальна лазерна коагуляція вен – щадна безопераційна методика лікування варикозу, внаслідок використання якої відбувається облітерація (запаювання) уражених вен. У ході процедури у просвіт варикозної вени вводиться тонкий лазерний світловод, положення якого постійно контролюється ультразвуковим датчиком.
Під впливом енергії лазера вена спадається та заварюється, не залишаючи слідів. Після процедури пацієнту рекомендується піша прогулянка та носіння спеціального компресійного трикотажу.

Переваги лікування вен лазером:

- процедура проводиться амбулаторно (ви можете залишити клініку відразу після маніпуляції)
- малоінвазивність та безпека
- безболісність (достатньо лише місцевої анестезії)
- короткий реабілітаційний період без ускладнень
- відсутність рубців та шрамів

Ваш шлях до лікування:

Ви звертаєтесь до нашої клініки, де лікарі-професіонали, обстежать вас, поставлять правильний діагноз і призначать лікування, а при необхідності прооперують.
Ви приходите до лікарні в день операції. Хірург та анастезіолог ще раз оглядають вас. У точно призначений час проводиться операція на новітньому обладнанні. Операція триває 60 хвилин. Після цього ви потрапляєте в затишну палату, де за вами спостерігає медичний персонал. Та наступного дня після перев'язки ви йдете додому.

Записатись на прийом до флеболога ви можете за телефоном (066) 139-36-10.
Або ви можете залишити заявку, щоб наші оператори зв'язалися з вами якнайшвидше.